تصویر مستانه امیینی

مستانه امینی

مستانه امینی یکی از مدرسان ناب آموز و دانش آموخته مهندسی کامپیوتر، گرایش نرم افزار می‌باشد. از جمله سوابق ایشان می‌توان به تدریس دوره های اکسل مقدماتی، اکسل پیشرفته، اکسس مقدماتی، اکسس پیشرفته، هوش تجاری و طراحی داشبردهای مدیریتی و ارائه مشاوره به سازمان های شناخته شده و شرکت های بنام مانند:

  • ایران خودرو
  • بانک گردشگری
  • شرکت توسن تکنو
  • دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • گروه مپنا
  • بانک پاسارگاد
  • دانشگاه خوارزمی
  • اسنپ
  • دیجیکالا
  • شرکت دایو پارس
  • و …

اشاره کرد.

تخصص ها، مهارت ها و دوره های اجرا شده

آموزش تخصصی اکسل مقدماتی و پیشرفته برای سازمان های بنام بر اساس نیازمندی پرسنل و گروه های درخواست کننده، با کارآمد ترین روش تدریس، مثال های جامع، هدفمند و از پیش برنامه ریزی شده، پروژه های کاربردی به همراه مثال های عملی در کنار استقبال از چالش های جدید و سوالات غیرمنتظره دانشجویان در این حوزه موجب گردیده سازمان ها و شرکت های درخواست کننده دوره های آموزشی اکسل مقدماتی و پیشرفته رضایت حداکثری از نتیجه دوره داشته باشند.

آموزش اصولی مفاهیم بانک های اطلاعاتی رابطه ای، مفاهیم و المان های تشکیل دهنده دیتابیس ها و اصول طراحی بهینه در کنار مثال های کاربردی و پروژه محور موجب شده دانشجویان به سادگی این مفاهیم را آموزش دیده و بتوانند در راستای نیاز های خود بکار گیرند.

ترکیب کردن قابلیت های اکسس و اطلاعات موجود ( و همچنین قدرت محاسبه) اکسل یکی از جذاب ترین بخش های آموزشی و کاربردی ترین مباحث در این دوره های بوده است.

طراحی داشبرد های مدیریتی نیاز به دید درست، نیاز سنجی، تجزیه و تحلیل درست داده ها و اشراف به نیاز های مدیران سازمان دارد. 

در دوره های طراحی داشبرد های مدیریتی، به دانشجویان آموزش داده می شود که چگونه نیاز های سازمان، KPI ها و شاخص های کلیدی عملکردی مورد نظر مدیران و همچنین معیار های مناسب برای چیدمان داشبرد را در نظر گرفته، با استفاده از امکانات پیشرفته نرم افزار اکسل داده ها را بررسی، پاک سازی و آماده استفاده در بخش گزارش داشبرد نموده و در یک صفحه به صورت کاملا خلاصه و در عین حال جامع برآیند تمام فعالیت ها را در قالب نمودار هایی جذاب و گویا، مقادیری واضح و شفاف به صورت داشبرد در اختیار مدیران قرار دهند.

دانشجویانی که در این دوره شرکت کرده اند، پس از پایان دوره با نگرشی جدید از ابزار های پیشرفته و فرمول های خاص اکسل برای پیشبرد نیازهای خود استفاده می نمایند.

شهاب ساری اصلانی

شهاب ساری اصلانی

طراحی و پیاده سازی نرم افزار های کاربردی Windows Based و Web Based و ساختار های Service Oriented با استفاده از Web Service، WCF و ASP.NET Web API در حوزه برنامه نویسی بخشی از فعالیت های سال های گذشته ام بوده است. همچنین تحلیل، طراحی و پیاده سازی بانک های اطلاعاتی با استفاده از DBMS های رابطه ای شناخته شده ای مانند MS. SQL Server و Oracle همچنین مدیریت و بهینه سازی عملکرد آنها مکمل فعالیت های برنامه نویسی من بوده است.

تدریس همیشه به عنوان بخش جذاب و جدا نشدنی زندگی کاریم، مرا برای یادگیری و آموزش تکنولوژی های نوین، تکنیک های بهینه و انتقال این مفاهیم و تجربیات به دانشجویان مشتاق در موسساتی مانند مجتمع فنی تهران، موسسه کیش ایر، دانشگاه جامع علمی کاربردی، موسسه بین المللی NIIT و البته بسیاری از دانشجویان دوره های خصوصی، عمومی، آزاد و سازمانی، به سمت جلو سوق داده است.

تخصص ها، مهارت ها و دوره های اجرا شده

آموزش برنامه نویسی با استفاده از تکنولوژی MS .NET و زبان های سی شارپ و VB.NET به همراه به کارگیری امکانات برنامه نویسی شیء گرا به همراه ارائه مثال های کاربردی برای انتقال ساده و روان مطلب به دانشجویان. ارائه مباحث بر اساس تقدم و تاخر و در نظر گرفتن پیش نیاز آموزشی برای هر مطلب به یادگیری بهتر دانشجویان منتهی شده است. در این حوزه گسترده از مقدمات برنامه نویسی، آشنایی با MS .NET Framework، استفاده از امکانات اساسی BCL، برنامه نویسی Generic، برنامه نویسی Windows Application و WPF، دسترسی به Data Source ها با استفاده از ADO.NET، مفاهیم و اصول LINQ، دسترسی به Data Source ها با استفاده از Entity Framework، توسعه برنامه های تحت وب با استفاده از ASP.NET Web Forms و ASP.NET MVC، بکارگیری و استفاده از ASP.NET Web API و سرویس های RESTful و … بخشی از مباحث آموزشی ارائه شده در این حوزه، در طول سالیان گذشته می باشد.

آموزش مفاهیم، اصول و روش های استاندارد طراحی بانک های اطلاعاتی رابطه ای، پیاده سازی بانک های اطلاعاتی رابطه ای با استفاده از MS SQL Server و بهینه سازی ساختار و پیاده سازیی روال ها و عملکرد های Business Logic در سطح Database. همچنین روش های بهینه برای بازخوانی داده ها و اعمال تغییرات در آنها از مباحث مورد توجه در تدریس این دوره ها بوده است.

همچنین، مدیریت و پیاده سازی Database با استفاده از Oracle 12c و آشنایی با معماری، ساختار و نحوه عملکرد اجزاء Oracle بخش دیگری از مباحث آموزشی من را در این حوزه تشکیل داده است.